Management · Volume 5 · Number 3 · Fall 2010 · ISSN 1854-4231
Članki · Articles
Mnenja · Reports
Poročila · Reports
Povzetki · Abstracts
Članki · Articles
Measuring Perceived Service Quality Using SERVQUAL: A Case Study of the Croatian Hotel Industry
Suzana Marković and Sanja Raspor
Vpliv globalne krize na zunanjetrgovinske tokove
Sabina Koleša
Analiza dejavnikov oglaševanih cen rabljenih stanovanj v Ljubljani in njeni okolici
Sonja Friškovec in Aleksander Janeš
Mnenja o konkurenčni dobavi in učinkoviti rabi energije
Drago Papler in Štefan Bojnec
Dejavniki neverbalne komunikacije v povezavi s prepričljivostjo posameznika
Marija Paladin
Mnenja · Reports
Nevronske mreže kot nova metoda za reševanje poslovnih problemov in možnosti uporabe v managementu
Anton Zidar in Roberto Biloslavo
Poročila · Reports
4. mednarodna konferenca Moodle.si
Viktorija Sulčič
Povzetki · Abstracts